Jak reklamovat nebo vrátit zboží?

 

Chci zboží vrátit bez udání důvodu

Pokud jste zboží zakoupil v našem internetovém obchodě a to jako konečný spotřebitel, tzn. na faktuře nemáte uvedené IČ, máte právo podle § 1829 OZ bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. Pro dodržení lhůty je podstatné datum odeslání informace o odstoupení od smlouvy. 

 

Peníze za zboží vám zašleme na váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než přijde vrácené zboží na naši adresu.

 

Vrátíte-li zboží poškozené, nekompletní apod., máme právo přiměřeně ponížit vrácenou částku. 

 

Vrátit na prodejně

Zboží přineste s prodejním dokladem na naši prodejnu v Liberci. Sepíšeme odstoupení od smlouvy a vrátíme vám peníze.

 

Vrátit poštou

Máte to k nám daleko? Vyplňte a vytiskněte Formulář odstoupení od kupní smlouvy, přiložte kopii dokladu o koupi, zboží pečlivě zabalte a odešlete na adresu:

Výrobní podnik Ještěd, s.r.o.

Selská 647

Liberec 46001

 

Po domluvě lze zboží zaslat zpět i na pobočku Zásilkovny Včelařské potřeby, Selská 647, Liberec - my si zásilku vyzvedneme. 

 

Chci zboží vyměnit

Chcete jinou velikost, barvu či jiný typ? Není problém. Do 14 dnů vám zboží rádi vyměníme. 

 

Při rozdílu kupních cen původního a nového zboží:

a) je třeba nejdříve provést doplatek z vaší strany, pokud bude nové zboží dražší než původní.

b) vám uhradíme převodem na účet rozdíl v ceně, pokud je původní zboží dražší než nové.

 

Vyměnit na prodejně

Zboží přineste s prodejním dokladem na naši prodejnu v Liberci. Sepíšeme spolu doklad o výměně a vy si rovnou odnesete nové zboží.

  

Vyměnit poštou

Nejdřív se s námi spojte e-mailem nebo telefonicky, abychom vám mohli vybrané nové zboží rezervovat. Potom vyplňte a vytiskněte Formulář výměna zboží, přiložte kopii dokladu o koupi, původní zboží pečlivě zabalte a odešlete na adresu:

Výrobní podnik Ještěd, s.r.o.

Selská 647

Liberec 46001

 

Po domluvě lze zboží zaslat i na pobočku Zásilkovny Včelařské potřeby, Selská 647, Liberec - my si zásilku vyzvedneme.

Při výměně zboží poštou je třeba uhradit poštovné za odeslání nového zboží od nás k vám.

 

 

Chci zboží reklamovat

Přišlo mi poškozené zboží

Převzetí zásilky vždy podepište až po rozbalení a překontrolování zboží. Pokud není něco v pořádku (porušený obal, poškozené zboží apod.), zboží buď nepřebírejte (vrátí se k nám), nebo přeberte, ale sepište s přepravcem protokol o poškození zásilky (i v případě, že je zboží zdánlivě v pořádku a je poškozený jen obal). Jen tak lze při reklamaci přepravy dokázat, že byla zásilka skutečně poškozena.

Pokud bude zásilka bez výhrad převzata a zboží uvnitř bude poškozené, je třeba podat reklamaci do dvou pracovních dnů. V případě České pošty reklamaci podává vždy adresát zásilky. U ostatních přepravců podáváme reklamaci my, kontaktujte nás v nejkratším možném čase - i zde platí, že je třeba veškeré podklady k reklamaci dodat do dvou pracovních dnů. Je nutné vše pečlivě zdokumentovat - nafotit. Nevyhazujte obalový materiál.

Zásilku je třeba rozbalit neodkladně, na reklamace po dvou pracovních dnech není možné brát zřetel. 

 

 

Přišla mi nekompletní zásilka nebo jste mi doručili jiný výrobek

Omlouváme se, kontaktujte nás, prosím co nejdříve e-mailem nebo telefonicky. Zjistíme co se stalo a domluvíme se na řešení.

 

 

Výrobek přestal fungovat

Snažíme se pro vás vyrábět a nakupovat jen zboží v bezvadné kvalitě. Pokud se přesto stane, že výrobek není v pořádku, máte právo ho u nás reklamovat. 

 

Reklamaci vyřizujeme vždy neodkladně, nejpozději však do 30 dnů. Lhůta běží v případě, že od vás máme všechny potřebné doklady.

 

Zboží nemusíte reklamovat v originálním obalu, pokud ho ale máte, je vždy lepší ho přinést nebo poslat v něm. 

 

Pokud k výrobku náleží příslušenství, pošlete prosím k reklamaci celý komplet.

 

Chcete-li vědět, jak pokračuje vyřizování vaší reklamace, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky

 

O výsledku reklamačního řízení vás budeme informovat a domluvíme se na dalším postupu. 

 

Reklamovat na prodejně

Zboží přineste s prodejním dokladem na naši prodejnu v Liberci. Reklamaci spolu sepíšeme a domluvíme se na dalším postupu. 

 

Reklamovat poštou

Vyplňte a vytiskněte Formulář pro uplatnění reklamace. Přiložte kopii dokladu o koupi, zboží pečlivě zabalte a odešlete na adresu:

Výrobní podnik Ještěd, s.r.o.

Selská 647

Liberec 46001

 

 

 

 

 

 

 

Nejsme jen prodejce, máme VLASTNÍ VÝROBNÍ ŘADU
Vlastní sklady 99% ZBOŽÍ SKLADEM
Jsme tu pro vás už OD ROKU 1969
Možnost osobního odběru KAMENNÁ PRODEJNA
Balík expedujeme DO 24 HODIN

MenuX

Nastavení Cookies
Cookies

Náš e-shop používá soubory cookies - některé jsou pro jeho fungování nezbytné, jiné nám pomáhají zlepšovat váš nákupní zážitek. Abychom je mohli používat, potřebujeme váš souhlas - ten udělíte kliknutím na tlačítko "OK, souhlasím". Nebo si cookies nastavte podle sebe.

Nastavení OK, souhlasím
×
Nastavení souborů cookies

Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.

Nezbytné cookies
Nezbytné cookies
Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.
Ovlivňuje funkce:
  • Konfigurační cookies
Analytické cookies
Vypnuto Zapnuto
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Personalizované cookies
Vypnuto Zapnuto
Personalizované cookies
Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám. 
Marketingové cookies
Vypnuto Zapnuto
Marketingové cookies
Marketingové (reklamní) cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.