Jak reklamovat nebo vrátit zboží?
Chci zboží vrátit bez udání důvodu
Pokud jste zboží zakoupil v našem internetovém obchodě a to jako konečný spotřebitel, tzn. na faktuře nemáte uvedené IČ, máte právo podle § 1829 OZ bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. Pro dodržení lhůty je podstatné datum odeslání informace o odstoupení od smlouvy.
Peníze za zboží vám zašleme na váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než přijde vrácené zboží na naši adresu.
Vrátíte-li zboží poškozené, nekompletní apod., máme právo přiměřeně ponížit vrácenou částku.
Vrátit na prodejně
Zboží přineste s prodejním dokladem na naši prodejnu v Liberci. Sepíšeme odstoupení od smlouvy a vrátíme vám peníze.
Vrátit poštou
Máte to k nám daleko? Vyplňte a vytiskněte Formulář odstoupení od kupní smlouvy, přiložte kopii dokladu o koupi, zboží pečlivě zabalte a odešlete na adresu:
Výrobní podnik Ještěd, s.r.o.
Selská 647
Liberec 46001
Po domluvě lze zboží zaslat zpět i na pobočku Zásilkovny Včelařské potřeby, Selská 647, Liberec - my si zásilku vyzvedneme.
Chci zboží vyměnit
Chcete jinou velikost, barvu či jiný typ? Není problém. Do 14 dnů vám zboží rádi vyměníme.
Při rozdílu kupních cen původního a nového zboží:
a) je třeba nejdříve provést doplatek z vaší strany, pokud bude nové zboží dražší než původní.
b) vám uhradíme převodem na účet rozdíl v ceně, pokud je původní zboží dražší než nové.
Vyměnit na prodejně
Zboží přineste s prodejním dokladem na naši prodejnu v Liberci. Sepíšeme spolu doklad o výměně a vy si rovnou odnesete nové zboží.
Vyměnit poštou
Nejdřív se s námi spojte e-mailem nebo telefonicky, abychom vám mohli vybrané nové zboží rezervovat. Potom vyplňte a vytiskněte Formulář výměna zboží, přiložte kopii dokladu o koupi, původní zboží pečlivě zabalte a odešlete na adresu:
Výrobní podnik Ještěd, s.r.o.
Selská 647
Liberec 46001
Po domluvě lze zboží zaslat i na pobočku Zásilkovny Včelařské potřeby, Selská 647, Liberec - my si zásilku vyzvedneme.
Při výměně zboží poštou je třeba uhradit poštovné za odeslání nového zboží od nás k vám.
Chci zboží reklamovat
Přišlo mi poškozené zboží
Převzetí zásilky vždy podepište až po rozbalení a překontrolování zboží. Pokud není něco v pořádku (porušený obal, poškozené zboží apod.), zboží buď nepřebírejte (vrátí se k nám), nebo přeberte, ale sepište s přepravcem protokol o poškození zásilky (i v případě, že je zboží zdánlivě v pořádku a je poškozený jen obal). Jen tak lze při reklamaci přepravy dokázat, že byla zásilka skutečně poškozena.
Pokud bude zásilka bez výhrad převzata a zboží uvnitř bude poškozené, je třeba podat reklamaci do dvou pracovních dnů. V případě České pošty reklamaci podává vždy adresát zásilky. U ostatních přepravců podáváme reklamaci my, kontaktujte nás v nejkratším možném čase - i zde platí, že je třeba veškeré podklady k reklamaci dodat do dvou pracovních dnů. Je nutné vše pečlivě zdokumentovat - nafotit. Nevyhazujte obalový materiál.
Zásilku je třeba rozbalit neodkladně, na reklamace po dvou pracovních dnech není možné brát zřetel.
Přišla mi nekompletní zásilka nebo jste mi doručili jiný výrobek
Omlouváme se, kontaktujte nás, prosím co nejdříve e-mailem nebo telefonicky. Zjistíme co se stalo a domluvíme se na řešení.
Výrobek přestal fungovat
Snažíme se pro vás vyrábět a nakupovat jen zboží v bezvadné kvalitě. Pokud se přesto stane, že výrobek není v pořádku, máte právo ho u nás reklamovat.
Reklamaci vyřizujeme vždy neodkladně, nejpozději však do 30 dnů. Lhůta běží v případě, že od vás máme všechny potřebné doklady.
Zboží nemusíte reklamovat v originálním obalu, pokud ho ale máte, je vždy lepší ho přinést nebo poslat v něm.
Pokud k výrobku náleží příslušenství, pošlete prosím k reklamaci celý komplet.
Chcete-li vědět, jak pokračuje vyřizování vaší reklamace, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky.
O výsledku reklamačního řízení vás budeme informovat a domluvíme se na dalším postupu.
Reklamovat na prodejně
Zboží přineste s prodejním dokladem na naši prodejnu v Liberci. Reklamaci spolu sepíšeme a domluvíme se na dalším postupu.
Reklamovat poštou
Vyplňte a vytiskněte Formulář pro uplatnění reklamace. Přiložte kopii dokladu o koupi, zboží pečlivě zabalte a odešlete na adresu:
Výrobní podnik Ještěd, s.r.o.
Selská 647
Liberec 46001